Ultimele Știri :
latest

728x90

468x60

Sarbatoare Rusaliilor in Parcul Rozelor - 09 iunie 2014

Biserica Creştină Penticostală Elim din Timişoara organizează, cea de-a XI - a ediţitie a Sărbătorii Rusaliilor, un serviciu religios ce se va desfăşura, luni, 09 iunie 2014, a doua zi de Rusalii, în Amfiteatrul din Parcul Rozelor, între orele 18:00 - 21-00. 

Programul va cuprinde în prima parte cântări interpretate de grupuri şi formaţii muzicale ale bisericii, iar în partea a doua va fi prezentat un mesaj biblic adecvat acestei mari sărbători creştine, de către dr Stefan Sos din Canada.

La acest eveniment religios vor participa, ca de fiecare dată, şi celelalte biserici creştine din oraşul Timişoara şi din judeţul Timiş. 


Intrarea este liberă.


« PREV
NEXT »

Un comentariu

  1. Nu vreau sa par ca judec dar am plecat de acolo cu o usoara dezamagire... Mi-au placut majoritatea cantarilor, a fost frumos dar apoi, evenghelizarea m-a dezamagit.. E adevarat ca prin credinta suntem pecetluiti cu Duhul Sfant si nu zic ca Duhul Sfant e lipsit de importanta, din contra! Dar.. la aceasta evanghelizare s-a vorbit prea putin despre Domnul Isus, s-a vorbit mai deloc despre suferintele lui, despre puterea mortii lui la cruce... In schimb s-a vorbit foarte mult despre Duhul Sfant si trebuie sa precizez ca majoritatea predicii nu cred ca a fost foarte usor inteleasa de cei din lume.. Ioan 3:16 nu stiu sa-l fi auzit nici macar o data..
    Dupa Ioan 3:16, mantuirea se primeste prin credinta in Domnul nostru Isus Hristos insa ceea ce am vazut acolo mi-a tulburat duhul. E adevarat, a fost mentionat si Domnul Isus dar prea putin si parerea mea e ca Duhul Sfant nu se pogoara la comanda, omul trebuie mai intai sa creada si nu sa aiba impresia ca crede cand in realitate e cuprins de emotii si pe moment e al "Domnului" iar apoi, urmatoarea zi e acelasi om din lume. Omul trebuie sa vina cu o inima zdrobita inaintea Domnului, trebuie sa vina cu sinceritate.. Apoi inca o data, majoritatea merg in fata pentru ca sunt coplesiti de emotii, alti sa zicem ca poate chiar se intorc la Domnul pentru ca intr-adevar au credinta sincera si pura dar multi sunt pur si simplu ca samanta cazuta intre stanci, dupa putina vreme o sa renunte la Domnul pentru ca n-au avut radacina sanatoasa, a fost de fapt decat o iluzie.
    Poate o sa spuneti ca judec dar credeti-ma tin la suflete, vreau ca ele sa fie mantuite dar stiu care e situatia si nu pot sa tac. O sa va spun, am plecat de acolo aproape gol, fara nicio hrana pentru suflet chiar daca am L-am primit pe Domnul Isus ca Mantuitor si Salvator acum ceva ani in urma de aceea mi-am pus un semn de intrebare...

    RăspundețiȘtergere